Palvelemme tällä hetkellä vain ajanvarauksella. Mikäli sinulla on infektio-oireita, ohjaamme sinut asioimaan etänä tai erilliselle infektiovastaanotolle. Tervetuloa asioimaan turvallisin mielin!

Pyydä tarjous työterveyspalveluista
Pyydä tarjous

Asiakastutkimuksen kertomaa: 92 % työterveysasiakkaista valitsisi Apilan uudelleen työterveyskumppanikseen

Apila Terveyden visiona on olla halutuin terveyttä ja toimintakykyä edistävä palveluntarjoaja erityisesti teollisuusyrityksille sekä muille organisaatioille, joiden työhön voi liittyä erilaisia työympäristön haittatekijöitä. Seuraamme asiakastyytyväisyyttä säännöllisesti muun muassa sähköisin kyselyin ja keräämme asiakaspalautetta eri lähteistä jatkuvan kehittämisen tueksi. Päästäksemme entistä syvemmälle asiakkaidemme käsityksiin toiminnastamme ja palveluistamme, toteutti tiedolla johtamisen asiantuntijayritys Innolink marraskuussa asiakastyytyväisyyskyselyn Päijät-Hämeen asiakasyritystemme yhteyshenkilöille.

Tutkimustulosten mukaan 92 % nykyisistä asiakkaistamme valitsisi Apilan uudelleen työterveyskumppanikseen. Asiakkaidemme mukaan paikallisuus, luotettavuus sekä henkilöstön palvelualttius ja ystävällisyys korostuvat vahvuuksinamme. Erittäin haastavan koronavuoden päätteeksi olemme erityisen ylpeitä siitä, että merkittävä enemmistö asiakkaista katsoo meidän onnistuneen hyvin tai erittäin hyvin koronapandemiatilanteessa työterveyspalveluiden näkökulmasta. Kokonaisuudessaan tutkimustuloksia hyödynnetään jatkossa osana jatkuvan kehittämisen malliamme, jotta kohtaisimme asiakkaiden odotukset ja toiveet vielä entistäkin paremmin.

Lue tutkimuksesta ja sen päätuloksista lisää Innolinkin sivuilta.

Ajankohtaista

Lisää ajankohtaista